23 desember 2008

God jul!


Det har vært eksamensstille på bloggen. Jeg hadde tenkt å blogge om diverse julekakeeksperimenter uten sukker og denslags, men jeg fikk kun laget tidligere omtalt cashipan, og det var i grunnen det. Takket være min helt av en mor som har satt seg inn i julebakst uten gluten, sukker, egg, melk og gjær har jeg likevel opptil flere lekkerheter å velge mellom når det skal julekoses. Oppskrifter blir litt seint å komme med nå, så det får bli før neste jul... Men mye godt skal det bli.


Treet er pyntet, julemusikk står på, hovmesteren skal snart snuble for ørtende gang og det gjenstår kun for meg å ønske en riktig god jul til de som leser bloggen min! Mer om mat, kanskje også julemat, følger snart.

2 kommentarer:

h.espe sa...

Hei vennen!
Da har jeg endelig fått tilgang til pc og kan surfe litt rundt på romjulsbesøk.

Håper du har hatt noen herlige juledager hjemme i Bergen, at du koser deg og nyter dagene!
Jeg nikoser meg iallfall her hjemme hos mamma og pappa. Kjempedeilig med dager så fri for stress og mas - bare nyte, nyte, nyte....

Ønsker deg en fortsatt flott jul!!

Stor romjulsklem fra Hildegunn

Ingvild sa...

Hei! Takk for det, jeg har kost meg masse, men disse dagene går så fort! Nå pakker jeg allerede for å reise tilbake til Oslo. Lur du, som har lang ferie. Kos deg masse!!! Klem