26 februar 2008

Ferdigprodukt som funker!

Jeg har tidligere prøvd Tikka masala-sausen fra denne produsenten, som har en egen serie med gluten- og melkefrie produkter. Det jeg ikke var obs på da, er at den inneholdt mandler - og det tåler jeg jo heller ikke... Sukk. Men i dag kjøpte jeg hvitvins- og soppsaus fra samme produsent, og den var virkelig fri for alt jeg ikke tåler. God var den også! En må tilsette litt ekstra krydder og diverse for å få noen særlig smak på den, men den skuffet absolutt ikke.

Jeg woket brokkoli, løk og laks (kunne tatt det i ovnen også, men det gikk fortest sånn) og tilsatte deretter sausen. Krydret kun med bittelitt salt (Seltin) og pepper denne gangen, men den kunne blitt god med andre krydder også. Til spiste jeg økologisk maispasta fra Helios. Igjen - raskt og godt! Sånn er det om dagen, med liten tid til å stå lenge og "dille" på kjøkkenet :)

1 kommentar:

h.espe sa...

Hei på deg!
Takk!! Så yggelig at du likte hjertene mine..! Synes de ble ganske søte selv også :O)

Ja,ettermiddagen raste ifra oss, uten at vi fik sagt god helg...

Utrolig deilig å være hjemme nå - hodet mitt er fullt, og jeg er sliten...

Kos deg masse i helgen!!

Stor klem fra Hildegunn