27 april 2008

Nytt spisebord!

Lite matblogging om dagen, men jeg vil i hvert fall presentere mitt nye spisebord! Det ble innviet da foreldrene mine var på besøk forrige helg, og i går ble alle stolene skrudd ferdig og står nå pent plassert rundt bordet. Jeg synes det er en utrolig smart - og lekker - løsning!
Foruten denne nyvinningen har jeg også fått hengt opp gardiner, fått lampe på arbeidsrommet, fått en ny hylle på stuen, fått håndtak på noen kjøkkendører som manglet det, ... en hel masse praktisk ble ordnet i løpet av fem utrolig koselige og effektive dager med foreldrebesøk. Jeg har vært glad i leiligheten hele tiden, men nå er den enda koseligere enn før. Det er deilig å komme hjem til etter litt for lange dager på jobben!

4 kommentarer:

h.espe sa...

Jiiippiii - gleder meg til å sitte ved dette bordet :o)

Grattis!!!!

Klemmers :o)

Ingvild sa...

Ja, sant det er fint? Veldig stolt altså :) Ja, spørs om du ikke må komme på besøk igjen snart nå!

isla sa...

Oi, stilig! Jeg må komme og se snart!

Ingvild sa...

Velkommen skal du være!