20 mars 2008

Påskekos


Fridager er bra for kropp og sjel! Jeg nyter å slippe å ha på vekkerklokken og ta alt litt i saktere tempo, og prøver å ignorere alle "burde-gjøre-skulle-måtte" til fordel for avslapping. Det fungerer ganske så fint!

I går var jeg med kollegavenninne og hennes søster i Hvervenbukta, snaue 20 minutters gange fra meg. Solen skinte, og selv om det var kaldt var det helt levelig med gode klær. Vi grillet pølser, skravlet og nøt solen og den friske luften. Pølser uten melk er ikke lett å oppdrive i dette landet, men tofupølser fungerte fint! Siden jeg ikke hadde lomper i hus brukte jeg fullkornstortilla i stedet, det gikk finfint.

I dag tok jeg en liten tur fulgt av yoga og et langt bad (jepp, jeg er en klisjé), og deretter lagde jeg lunsj med varm sjokolade av mørkt kakaopulver og havremelk! Det smakte helt som vanlig varm sjokolade. Nam!

Ingen kommentarer: