16 mai 2006

Selv om det liksom er vår og greier....


... synes nå jeg fortsatt at rødvin går hvit en høy gang. Jeg er ikke noen vinekspert og later ikke som heller, men jeg er veldig glad i vin (det kom som en bombe på alle som kjenner meg, jeg vet...).

For noen uker siden var jeg ute en helt alminnelig tirsdagskveld med en venninne jeg ser alt for sjelden siden hun bor alt for langt vekke. Vi hadde Viktige Ting å diskutere (livet, havet, menn - ok, mest menn), og vin var et naturlig element. På dette stedet (forøvrig veldig hyggelig) fikk vi en vin som var så god at vi måtte spørre mannen i baren hva den het.

Den het Estancia del Fuego og er fra Argentina. Og - et pluss - den er slett ikke dyr! Kun 79 kroner, og passer til mat og til lange, viktige venninnesamtaler. Nam.

1 kommentar:

-lin sa...

Pøh!

Det er jo kvitvin som er best, uansett årstid!