22 juni 2009

Hurra!

Hvitost og naturellyoghurt er testet, og begge deler gikk bra! Særlig ost! Jippi! Nå har jeg hatt en dags pause før jeg startet på rømme i dag. Egentlig skulle jeg spist meierismør, men det orker jeg ikke, så da ble det rømme i stedet. Seterrømme, intet mindre. For en som har holdt seg unna feite melkeprodukter i evigheter, er den litt utfordrende! Startet forsiktig med lettrømme på salaten til lunsj (de hadde faktisk ikke seterrømme på butikken), og det gikk jo greit. Men si meg, hvordan i alle dager får en til å spise seterrømme tre ganger om dagen i tre dager?! Tips mottas med stor takk, særlig til frokost. Rømme i smoothie? Er det mulig?

3 kommentarer:

h.espe sa...

Jiiippii, sååå bra!!! Da blir det snart rødvins kveld med ost og kjeks...:o)

Koser meg her hjemme i Hornindal. I dag har søstrene sisters vært en tur til Nordfjordeid på shopping, + vært på cafe og spist pizza. Kos! I morgen er St.hans og da regner jeg med det blir grilling på setra.

Ha en flott fering i morgen og en fin uke videre!

Klemmers fra Hildegunn

Strikkelena sa...

Så bra hvis du kan spise ost! Du kan f.eks lage pastasaus med skinke/bacon, grønnsaker og rømme. Kan du lage havregrøt og putte i rømme? Lykke til videre med testinga!

Ingvild sa...

Takk jenter, jeg er også veldig fornøyd med å kunne spise hvitost :D Rømme derimot var ingen suksess, så trenger ikke oppskrifttips lenger... Så vet jeg det!