24 juni 2009

Rømmesmell

Ok, rømme er ut. Første dag gikk greit, med litt kvalme etter lunsj (salat med rømme som dressing) og litt uroligheter etter middag (fersk ørret, nam nam, med ris, brokkoli og rømme...). Så kom dag 2. Rømme i smoothie gikk helt greit, virket det som. Smakte ikke noe særlig, så den gikk ned som den pleier. Det gikk også helt greit i noen timer, men så begynte det å gå ille. Midt under kurset jeg skulle holde sammen med arkivlederen begynte jeg å bli kvalm og måtte styrte ut for å kaste opp. En halvtimes tid seinere måtte jeg kaste opp enda mer. Hodepine og slapphet fulgte. Skal spare dere for ytterligere detaljer, men det holder å konkludere med at rømme er testet og testingen ble avsluttet etter 1 1/2 dag i stedet for etter tre.

I dag er det pause, før brunost står for tur i morgen. Da mangler jeg bare melk, egg og gjær før jeg er et stykke nærmere konklusjonen. Håper jeg slipper såpass sterke reaksjoner som i går på de neste testobjektene...








Ingen kommentarer: