10 mai 2008

Grillsesongen i gang (igjen)!

Med fineværet er tide for grilling kommet. Riktignok var årets grilldebut i påsken, men da var det med tykke lag klær og varm drikke. Nå som det er varmt blir det en annen variant. Vårens første utegrilling i park var på tirsdag - soyapølser og øl i Frognerparken. I dag har jeg klargjort verandaen for sommeren, og grillen er reingjort og venter på tofupølser og maiskolber med frisk salat og avokado til.

Bildet er fra i fjor, siden mobilen og pcen min ikke helt snakker sammen og jeg venter på nytt digitalkamera...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra at du har fått startet grillsesongen! En fantastisk dag å gjøre det på! Vi hadde ikke bare årets grilldebut i dag, men faktisk første grilling overhodet hos oss. Vi har gått til innkjøp av en ny elektrisk grill på Elkjøp Megastore på Karihaugen. Vi tok mer tradisjonell grillmat med passende drikke til. Ikke helt ueffent nei! Ha en fortsatt god pinse!

h.espe sa...

Ja, er det ikke deilig at årets grillsesong er igang.... Mmmmm, elsker duften av grillmat, og alt som hører til...

Håper forresten at formen er bedre... Bli frisk!!

klemmer fra meg:o)

Ingvild sa...

Ja, grilling er herlig! Tror dessverre jeg satt litt for lenge ute med grillen og ble kald her om dagen... Men det er jo så fort gjort når våren kommer! Satser på snar bedring og mer grilling :)

isla sa...

Ooooh... Grill, grill, grill!