25 juli 2008

Go nuts!


Nøtter er som mange vet en veldig bra kilde til sunt fett, magnesium og mye annet som er fint for kroppen. Blandinger med nøtter og tørket frukt /bær gir god energi og metthetsfølelse som varer en stund. Jeg tåler ikke særlig mange nøtter, så ferdigblandinger med nøtter og frukt fungerer dårlig for meg. Frø, derimot! Det er strålende. Derfor har jeg laget meg en liten boks med ulike blandinger. Den hittil beste, som jeg sikkert har puttet i meg for mye av, er følgende: cashewnøtter, gresskarfrø, solsikkefrø og tørkede tranebær. Nam!


Ellers nærmer det seg helg, og jeg planlegger selvpålagte pc-restriksjoner for å kvitte meg med murrende smerter i skuldre, nakke og armer. Med andre ord, sannynligvis ingen blogging. Men en vet aldri, plutselig må jeg bare... :) God helg!


Ingen kommentarer: