31 juli 2008

Kassen har kommet!

I dag fikk jeg min første leveranse fra Kolonihagen, og det hadde jeg ventet spent på. Tidligere i dag kunne jeg se på hjemmesiden hva som var innholdet i dagens kasse, så en helt enorm overraskelse var det ikke, men likevel syntes jeg det var litt spennende å åpne opp. Sånn så kassen ut:



Det eneste jeg ikke likte var at det var en del plast på grønnsakene, men det må vel nesten være noe siden det skal transporteres et stykke. Jeg la alt på benken:



Innholdet var som dere ser: 1 brokkoli, 1 pakke gulrøtter, 1 kålrabi,1 grønn og 1 rød paprika, 1 stort salathode, 1 boks cherrytomater, 1 agurk, 1 bunt vårløk og 1 pose poteter. Fryd og gammen!

2 kommentarer:

h.espe sa...

Mmmmmm Ingvild, det der så jo godt ut!!! Ble skikkelig fristet til å bestille jeg også!! Og du - hi, hi - jeg tenker interiør i alt, og ser til min glede at det er en flott treeske varene blir levert i... En slik en vil jeg ha, så ha, haaa - da må jeg vel abbonnere da....

Klem Hildegunn

Ingvild sa...

Ja, den var kjempefin! Kassen skal returneres når en får ny da, men en kan beholde den mot et gebyr :D Hih. Ja, du må nok abonnere! God helg, kjære! Klem